Clubs & Commissies

Commissies binnen Virgo bestaan uit kleine groepen leden die belast zijn met het organiseren van zowel kleine als grote evenementen, evenals het afhandelen van taken achter de schermen voor de vereniging.

Activiteitencommissie

De activiteitencommissie speelt een centrale rol bij de voorbereiding en organisatie van vrijwel alle feesten en activiteiten van S.V. Virgo. Jaarlijks worden evenementen zoals de bestuurswissel, Pré-carnaval, de bierweek en vele andere festiviteiten gepland en uitgevoerd door deze commissie. Dit jaar wordt de commissie geleid door: Indy (Interim Hoofd Activiteiten0, Merel, Gillian, Luca & Jamy. Samen spannen zij zich maximaal in om er opnieuw een onvergetelijk jaar van te maken!

Lustrumcommissie

De lustrumcommissie heeft als taak om ons jubileum te organiseren. In 2024 viert Virgo haar 50-jarig bestaan, een onmiskenbare reden voor een groots feest. De lustrumcommissie heeft hier hard aangewerkt. Jan van Toorn staat aan het roer van deze commissie.

Virgo Vakantie Commissie

De Virgo Vakantie Commissie, onder leiding van Maud Boogers, regelt een scala aan uitjes en vakanties, van weekendtrips en internationale reizen tot opwindende avonturen in Nederland. Met vol enthousiasme zet de commissie zich dit jaar opnieuw in om betaalbare, toegankelijke en vooral plezierige uitjes te organiseren. Alle Virgo-leden zijn van harte welkom bij deze activiteiten, die ruim van tevoren worden aangekondigd via de gebruikelijke kanalen.

Public Relations Commissie

De PR-commissie draagt diverse verantwoordelijkheden. Dit jaar wordt de commissie vertegenwoordigd door Marleen Hommes, die de sociale mediakanalen van S.V. Virgo beheert. Ze promoot de activiteiten van de activiteitencommissie op Instagram en Facebook, geeft onze leden af en toe de aandacht en deelt de sfeer binnen de vereniging.

Heb je vragen? Stuur haar gerust een DM! Daarnaast zorgt de commissie voor de Virgo-merchandise, met regelmatige aanbiedingen van hoodies, sweaters, shirts en jassen, en ook exclusieve items zoals sokken en badjassen. De commissie is ook aanwezig op de opendagen van Avans, dus kom gerust langs voor een gezellig gesprek als je meer wilt weten over de vereniging!

Meer informatie

Clubs binnen Virgo bestaan uit kleine groepen leden die zich storten op een specifiek onderwerp.

Game club

De Game Club verwelkomt iedereen die van een relaxte game-avond houdt, of het nu bordspellen, uitgebreide role-playing games zoals Dungeon & Dragons, of online games betreft. Alles komt aan bod tijdens de activiteiten van de Game Club! Ongeveer elke maand organiseert de club een activiteit, meestal op de eerste woensdag van de maand.

IT-club

De IT-club verzorgt, onder leiding van het Hoofd IT, zaken omtrent de technische aspecten binnen Virgo. Denk hierbij aan het onderhouden en blijven vernieuwen van de website, maar ook aan bijvoorbeeld het bouwen van een Virgo app. Daarnaast is het natuurlijk ook belangrijk dat dit alles er mooi en verzorgd uitziet, hierom zijn mensen met affiniteit voor ontwerpen ook erg van waarde binnen de club. Er wordt momenteel van alles gebouwd, gecodeerd en ontworpen. Lijkt het je leuk om hieraan bij te dragen?