Public Relations Commissie

De PR-commissie draagt diverse verantwoordelijkheden. Dit jaar wordt de commissie vertegenwoordigd door Marleen Hommes, die de sociale mediakanalen van S.V. Virgo beheert. Ze promoot de activiteiten van de activiteitencommissie op Instagram en Facebook, geeft onze leden af en toe de aandacht en deelt de sfeer binnen de vereniging.

Heb je vragen? Stuur haar gerust een DM! Daarnaast zorgt de commissie voor de Virgo-merchandise, met regelmatige aanbiedingen van hoodies, sweaters, shirts en jassen, en ook exclusieve items zoals sokken en badjassen. De commissie is ook aanwezig op de opendagen van Avans, dus kom gerust langs voor een gezellig gesprek als je meer wilt weten over de vereniging!

We zijn te vinden op: Instagram: @svvirgo Facebook: studentenvereniging Virgo Breda TikTok: @svvirgo LinkedIn: Studentenvereniging Virgo Breda